Läs mer om oss


Be om en offert


Kika på våra webinar

Kontakta oss

Nya Microsoft Planner

Enkelt

Hantera allt ditt arbete på ett ställe

Flexibelt

Arbeta som du vill

Skalbart

Driv dina planer, stora som små

Intelligent

Påskynda resultaten med AI


Samarbetsorienterad eller företagsgemensam portföljstyrning?

Sedan 1989 har vi specialiserat oss och hjälpt små som stora verksamheter i många olika branscher att införa gemensamt digitalt stöd för arbetssätt från idé till realisering.

Hur kan vi hjälpa dig?

  • Insikter och möjligheter
  • Kartläggning och analys
  • Konfiguration och införande
  • Kunskapsdelning och nätverkande
  • Anpassad utveckling
  • Våra egna appar

 

 


NYA PLANNER 

PLANNER är en del av Microsoft Projects produktfamilj. Redan 1985 kom Microsoft Project för PC & MAC och har över tid utvecklats via Project Server och Project Online till nya PLANNER.

PLANNER återanvänder appar i Microsoft 365 som du redan är bekant med, som Tasks & ToDo, Teams, SharePoint, Power BI och PowerPlatform. Så kan du koppla företagets gemensam planering med ditt team och personlig planering.

PLANNER är Microsofts nya samarbetsorienterade planeringslösning. Växla mellan planeringstavla och Gantt-schema, samarbeta och arbeta flera samtidigt i planen, rapportera med PowerBI.

PLANNER ger simpla, kraftfulla funktioner i arbetshantering och kan användas av alla projektledare och teammedlemmar med minimal introduktion och utbildning.

PLANNER ger ditt företag och PMO direkt möjlighet att sammanställa, följa och rapportera tvärs alla projekt. Konfigurera dina företagsgemensamma behov enkelt med Power BI och PowerApps. Utveckla enkelt specifika appar med Microsoft Power Platform.


Läs mer om NYA PLANNER!

Här visas NYA PLANNER, samt likheter och skillnader jämfört med ”gamla” Microsoft Project.

Här får du svar på frågor som:

– När passar NYA PLANNER?

– Hur kommer vi igång?

– Vad krävs?