VPM PDP+
VPM PDP+ består av fem moduler som utökar funktionaliteten i Project Server och Project Online. Med appen förenklas informationshanteringen i projektportföljen. Bland annat genom att du enklare kan strukturera projektorganisationen, visualisera projektberoenden och visa rapporter och listor.
Med VPM PDP+ underlättas administration, uppdatering och delning av information för projektledare, PMO:s och teammedlemmar.
Vad är VPM PDP+?
Appen VPM PDP+ består av fem moduler där:
People Picker håller ordning på projektets organisation.
Project Picker beskriver dina projektberoenden.
Report/Sharepoint Viewer visar listor och rapporter i Project Online.
Project Overview visar projektets viktigaste information i SharePoint.
Publish All Projects säkerställer att senaste version är publicerat inför gemensamma rapportdatum.
Hur fungerar VPM PDP+?
Appen installeras i Project Server och görs tillgänglig på vanliga projektsidor (PDP) i Project Online.
Vad krävs?
Kräver Project licenser, P1, P3 eller P5 för att användas.
Lär dig mer
Vill du veta mer om hur VPM PDP+ fungerar?
Tveka inte att kontakta oss. Vi svarar gärna på de frågor du har och hjälper dig med en demo eller installation.
FAQ
Vanliga frågor om VPM PDP+
Här får du svar på de vanligaste frågorna om appen. Hittar du inte det du söker kan du kontakta oss i stället. Fyll i formuläret ovan på sidan, så återkommer vi inom kort.
Svar om VPM PDP+