appar

VPM PDP+

VPM PDP+ består av fem moduler som utökar funktionaliteten i Project Server och Project Online. Med appen förenklas informationshanteringen i projektportföljen. Bland annat genom att du enklare kan strukturera projektorganisationen, visualisera projektberoenden och visa rapporter och listor.

Förenkla projektadministrationen

Med  VPM PDP+ underlättas administration, uppdatering och delning av information för projektledare, PMO:s och  teammedlemmar.

Vad är VPM PDP+?

Appen VPM PDP+ består av fem moduler där: 
People Picker håller ordning på projektets organisation.
Project Picker beskriver dina projektberoenden.
Report/Sharepoint Viewer visar listor och rapporter i Project Online.
Project Overview visar projektets viktigaste information i SharePoint.
Publish All Projects säkerställer att senaste version är publicerat inför gemensamma rapportdatum.

Hur fungerar VPM PDP+?

Appen installeras i Project Server och görs tillgänglig på vanliga projektsidor (PDP) i Project Online.

Vad krävs?

Kräver Project licenser, P1, P3 eller P5 för att användas.

Lär dig mer

Vill du veta mer om hur VPM PDP+ fungerar?

Tveka inte att kontakta oss. Vi svarar gärna på de frågor du har och hjälper dig med en demo eller installation.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

FAQ

Vanliga frågor om VPM PDP+

Här får du svar på de vanligaste frågorna om appen. Hittar du inte det du söker kan du kontakta oss i stället. Fyll i formuläret ovan på sidan, så återkommer vi inom kort.

Fråga om VPM PDP+

Svar om VPM PDP+